Az első nap

2011.02.18. 13:04

A Wizzair bíztatásának hála, hogy 32 kg lehet a becsekkolt csomagom, sikerült egy összesen 40 kg-os nagy- és kisbőrönd kombóval nekiindulnom az útnak 2 óra alvással, minek pihenni, úgy túl könnyű lenne. Egy csoporttárssal együtt utaztunk ide, így ébren is maradtam egészen sokáig. Útközben tartottam egy megállót Utrechtben, ahol egy jófej ismerős körbevitt a városban, miután pumpált belém egy kevés teát az életben maradáshoz. A vonat WIFI-s volt, yayyy! Groningenben természetesen fújt a szél és picit esett az eső, azért örülök, hogy a vasúthoz legközelebbi koleszt választottam. Megérkezéskor semmi mást nem akartam, csak aludni, aláírtuk a szerződést és lementünk a student managerrel a konyhába, ott két jófej lakótárs egyből megkínált palacsintával, köszi!:) Kiderült, hogy itt a palacsintát néhányan nagyon furcsán eszik: a tésztájába bacont sütnek, majd amikor elkészült, jól teleöntik különböző cukrokkal és sziruppal, khm, köszi?:)

kép: skinidin.com

Szerző: nnoe

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://groningen.blog.hu/api/trackback/id/tr222670317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyu nénje 2011.02.19. 18:41:17

A sós és az édes együtt? Nem az én világom!

Švejkyně 2011.02.19. 19:30:31

Vicces, milyen dolgok jönnek először szembe az emberrel...:)
Ez a bizarr palacsinta egy koleszos konyhapulton lett tálalva vagy ez csak optikai csalódás?:P

nnoe 2011.02.19. 19:32:51

@Nyu nénje: Pár hollandon kívül remélem, hogy senki más világa sem

nnoe 2011.02.19. 19:33:42

@Švejkyně: Huh, ezt sztem jobb nem is tudni, nem mi csináltuk a képet, de nekem is koleszos asztalnak tűnik, jaja
süti beállítások módosítása